TESTIMONI KOLAGEN RUMPAI LAUT (Part 2)


KOLAGEN ASLI RUMPAI LAUT memiliki banyak keistimewaan untuk kita amalkan sebagai pemakanan tambahan yang berkhasiat. Ia kaya dengan kolagen dan omega-3 yang membuatkan kulit menjadi lebih kenyal, halus, cerah dan gebu. Selain bertindak sebagai detox, kandungan antioksidan, mineral dan serat yang tinggi juga memudahkan penghadaman, mengelakkan sembelit juga secara tidak langsung dapat merendahkan paras kolesterol, mengawal paras gula dalam darah serta mengurangi tanda2 penuaan. Dengan pengambilan konsisten, anda pasti merasai tahap kesihatan yang lebih baik..








  1. tanpa nama says:
    memeng best sgt mkn collagen rumpai laut nie.Sebenarnye baru 4 hari makan tapi dh ade kesannye. Suami saya pn sama...sakit2 pinggang yg selalu dia rasai pn dh hilang. Saya pula dapat rasakan kulit kering saya dh menjadi semakin lembab, dan tegang. Itu baru 4 hari saya makan...kalau sebulan mesti macam2 lagi akan berlaku kan. Nantikannnn......:-) thanks collagen..
  2. tanpa nama says:
    dulu berat badan saya 78kg kini dah turun 67kg setelah 3bulan mkn kolagen ini..kulit wajah tampak berseri cerah hinggakan kawan2 tegur dan kini saya menjadi ajen kolagen ini ditempat saya...
Sumber: SF Beauty.blogspot.som

0 comments:

Post a Comment

 
Pure Marine Collagen, Rumpai Laut Sabah © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects